Toimitusehdot

 Voimassa 29.11.2020 alkaen

Verkkokauppa

Dejaoo t:mi (Y-tunnus 2725549-2, info(at)collectivo.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on korttimaksut yleisimmillä debit ja credit-maksukorteilla mukaanlukien Visa, MasterCard ja American Express -luottokortit, sekä Visa Electron ja Debit -kortit. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Stripen SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Stripella ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Stripen maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Stripen välille. Stripe vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Stripe näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Voit tutustua Stripen toimitusehtoihin täältä.

Voit maksaa ostoksesi myös Klarna laskulla ilmoittamalla sähköpostiosoitteesi, henkilötunnuksesi ja puhelinnumerosi, jolloin saat laskulle 14 vuorokautta maksuaikaa. Lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Voit tutustua Klarna-laskun toimitusehtoihin täältä.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) ehdot, jotka löydät kassalta tai tästä! Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteita Suomen lisäksi muihin Pohjoismaihin. Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Käytämme tuotteiden toimittamiseen Shipit Ab Oy:n postituspalvelua. Jokaisen tilauksen yhteydessä lähetämme seurantatunnuksen, jonka avulla pystyt kätevästi seuraamaan tilauksesi kulkua. Mikäli lähetykselle on annettu väärä toimitusosoite tai valittu väärä noutopiste, tulee asiakkaan maksaa kaikki osoitteenmuutoksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneet kustannukset.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää riippuen toimittajasta. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Toimitamme kaikki tilaukseen kuuluvat tuotteet kerralla. Ilmoita asiakaspalveluumme jos toimitus viivästyy yli 12 arkipäivää ilmoitetusta. Pakkaamme ja viemme lähetykset toimittajalle seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaisesti etämyynnissä sovellettavaa peruutusoikeutta ei ole elintarvikkeiden ja muiden päivittäistavaroiden yksittäisissä toimituksissa. Peruutusoikeutta ei ole myöskään verkkokaupan yritysasiakkaiden tilauksiin. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset sekä 20 euron maksun aiheutuneista kuluista.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, se on viallinen tai ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseemme.  Elintarvikkeilla ja virheettömillä tuotteilla ei ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (kuluttajasuojalaki 6 luku).